sayfalar

7 Şubat 2014 Cuma

1999 yılında apo ya ait sorgu kayıtları ortaya çıktı

1999 yılında apo ya ait sorgu kayıtları ortaya çıktı
kayıt gizli alımış
yani apo nun kameradan haberi yok.
bu kaydı işçi partisi medyaya servis etti
yani aponun kankası doğu perinçekin partisi
ama önemli olan bu kaydı kimin ve ne için şuan da işçi partisine verdiğidir
artık israil mi ingiltere mi abd mi ananascılarmı vermiş bilemem

ama DAHADA ÖNEMLİ OLAN İSE aponun konuşmalarıdır
apo nun konuşmalarının özeti şu
diyor ki ben devlet için her şeyi yaparım ve ayrıca her türlü bilgiyi vermiş
yani resmen iftiracı olmuş

peki taaa 1999 da kaydedilmiş olan bu videoyu şuan servis edenlerin amacı nedir

tabi ki çözüm sürecini sabote etmek

yani pkk lılara şu mesajı veriyorlar

diyorlar ki

bakın pkk lı kardeşlerimiz gördüğünüz gibi sizin taptığınız apo aslında size ihanet etmiş bir ezik bir hain.. o nedenle siz silahları alın savaşa devam edin. devletle olan savaşa devam edin karakol basın mayın döşeyin biraz şehid haberi gelsin belki akp yıkılır..evet tek amaç bu. aşağda aponun konuşmalarından bir kısım var okursanız anlarsınız

Görüntülerde Öcalan şunları söylüyor:
video

Çözüm sürecini sabote etmek için aponun kasetini yayınladılar
https://www.facebook.com/photo.php?v=664303023617438

-Ben de PKK ile savaştım. Devletten daha fazla savaştım.
-Cemil Bayık fazla politik değil. Bunlar korkunç adamlar.
-Suriye alternatif bulamadığı için bana mecbur
-İçimizdeki sapık adamlar oluk oluk kan akıttılar. Şimdi her şiddeti övmemi istiyorlar
-Devleti tanımadan devlete karşı çıkmaya yeltendik
-Arkadaşlara 'Türkiye ile birlikte yürüyün' diyeceğim
-Devletin hizmetinde dev gibi bir çalışma yapabilirim
-Devlet bana hizmet imkanı versin, inanılmaz girişimler ortaya çıkacak
-'Gel şunu yap' deyin bu benim için emirdir
-Devletin akıllı bir eri gibi çalışacağım
-Düşmanlığın en büyüğü devletle bana yapılmıştır
-Hizmetim karşılığında rütbe istemiyorum
-Yüzde 90 eylemlere karşıyım diyorum
-En büyük sevgi bendedir, belki yine şaşarsın
-Bana 6 ay verin örgütü halledeyim
-Milyonlarca insanı ilaç gibi kullanacağız

NOT : 1999 yılında aponun bu sözlerine rağmen neden devlet yetkilileri apo yu kullanp bir çözüm süreci başlatmadılar..bu oldukça düşündürücü.. ve akp işte bunu yaptı. yani apo yu kullandı...Akpkk diyenlere duyrulur